jfdnet
V2EX  ›  macOS

普大喜奔。这个 bug 实在太折磨人,终于修复了。

  •  
  •   jfdnet · Dec 2, 2021 · 1167 views
    This topic created in 1658 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    3 replies    2021-12-07 00:35:52 +08:00
    ixxdanny
        1
    ixxdanny  
       Dec 3, 2021
    终于了吗 希望正式版快点出 修复一下 天天漂移 气死人
    jfdnet
        2
    jfdnet  
    OP
       Dec 3, 2021
    依然发现按住 command 单击 无反应,需要多按几次( 2-3 次) 百分百复现。
    adminisqq
        3
    adminisqq  
       Dec 7, 2021
    一直在等修复。现在简直没法用,电脑到手 22 天了,就用了 2 天。现在还在用我的 2014 MBP
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   1124 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 30ms · UTC 23:16 · PVG 07:16 · LAX 16:16 · JFK 19:16
    ♥ Do have faith in what you're doing.