Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
Espanso 在 Windows 和 Mac 上的内存占用为什么差别那么大?
Gehrman
·
Sep 9, 2022
· 1640 views
This topic created in 1382 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
在 windows 上三个进程最多 4-5mb ,通常不到 1m ; 在 Mac OS 上通常占用 20 多 mb ; 是因为内存暂用计算方式不同吗?
No Comments Yet
Mac
Windows
占用
espanso
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
900 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 29ms ·
UTC 21:02
·
PVG 05:02
·
LAX 14:02
·
JFK 17:02
♥ Do have faith in what you're doing.
❯